چگونه فتوشاپ را در سال 1400 خریداری کنیم؟

چگونه فتوشاپ را در سال 1400 خریداری کنیم؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 753 | نویسنده : |

خرید Adobe Photoshop قبلاً ساده بود. حتی اگر Adobe هر یا دو سال با یک به روزرسانی روبرو می شود ، برنامه تقریباً یکسان باقی مانده است.

اگر تمام کاری که می خواستید انجام دهید ویرایش اولیه تصویر بود ، می توانستید یکبار فتوشاپ بخرید و سالها بدون بروزرسانی ادامه دهید.

بهترین روش خرید فتوشاپ در سال 2021 چیست؟
فتوشاپ برای دهه ها یک استاندارد صنعتی در ویرایش عکس بوده است. با وجود ظهور گزینه های متعدد فتوشاپ ، هیچ چیزی نزدیک به قدرت یا پشتیبانی از برنامه تلفن همراه آن نیست (برنامه iPad Photoshop CC iPad کاملاً باورنکردنی است!)

هم حرفه ای ها و هم آماتورها به دنبال هر نوع دستکاری عکس پیشرفته از فتوشاپ هستند ، از ترکیب تصاویر مختلف به عنوان لایه ، تا روتوش گسترده ، تاب و ویرایش رنگ.

(موارد اضافی شخص ثالث مانند پلاگین های فتوشاپ حتی می توانند قابلیت های آن را فراتر از ویرایش تصویر گسترش دهند.)

با این حال ، از آنجا که بسیاری از عکاسان این روزها عکس های خود را با فرمت RAW می گیرند و از یک روند کاری مبتنی بر کاتالوگ استفاده می کنند ، این نه فتوشاپ بلکه Adobe Lightroom است که به نقطه آغازین اصلی ویرایش عکس تبدیل شده است. چرا ، برای توضیحات دقیق راهنمای مقایسه Lightroom vs Photoshop را در اینجا ببینید.

Adobe اکنون فتوشاپ را به عنوان بخشی از برنامه اشتراک ماهانه ، معروف به Adobe Creative Cloud Photography Plan ، ارائه می دهد.

طرح عکاسی ابری خلاق Adobe دارای موارد زیر است:

Lightroom CC
Lightroom Classic CC
فتوشاپ CC
وب سایت نمونه کارها و ابزارهای رسانه های اجتماعی خودتان
1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری (حدود 20،000 تصویر DSLR خام یا 200،000 JPEG)
اگر شما به Lightroom نیازی ندارید و فقط فتوشاپ می خواهید ، چه می کنید؟ گزینه های شما چیست؟

اگر تصمیم دارید کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و ماهیانه برای فتوشاپ به عنوان یک محصول اشتراکی پرداخت می کنم ، چند گزینه برای شما وجود دارد:

1) طرح عکاسی یا برنامه تک
در اینجا اولین قسمت گیج کننده برنامه های اشتراک Adobe است که باید از آن آگاه باشید ، مخصوصاً اگر تصور کنید تهیه فتوشاپ و نه Lightroom ارزان تر است.

به زبان ساده ، Adobe دو گزینه اشتراک کم هزینه دارد: طرح عکاسی ، و برنامه Single App. با این حال ، طرح عکاسی حدود 10 دلار در ماه است. در حالی که برنامه های تک هر کدام حدود 21 دلار در ماه است (آخرین قیمت ، به روز در اینجا).

این بدان معنی است که اگر سعی کنید فتوشاپ را بدون Lightroom دریافت کنید ، در نهایت حدود 11 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد. بیشتر!

بدیهی است که بهترین گزینه این است که فقط برنامه عکاسی Adobe را دریافت کنید - حتی اگر فقط به فتوشاپ احتیاج دارید (یا فقط به Lightroom نیاز دارید) ، بهترین گزینه است.

2) Cloud Cloud - همه برنامه ها
اگر شما یک شرکت خلاق یا تولیدی چند رشته ای هستید که به زرادخانه کامل برنامه های Adobe نیاز دارید ، مجموعه کامل برنامه های Creative Cloud همه چیز را ارائه می دهد.

منبع: https://l24.ir/




می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 فروردين 1400 -18:59 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: